Obchodní podmínky

Výběr zboží, objednávka
Výběr zboží provedete označením některého z kategorie zboží v naší nabídce.
Chcete-li si produkt objednat, zvolte požadovanou velikost, množství kusů a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Zboží je vloženo do košíku a Vy můžete pokračovat v nákupu dalšího zboží.
Jakmile máte všechno zboží v košíku, tak Váš nákup dokončíte odesláním objednávky přes průvodce objednání zboží, který je k dispozici v košíku.
Pokud jste vše učinili správně, automaticky Vám přijde poděkování s potvrzením příjetí Vaší objednávky, a to na Vámi uvedený email při vyplnění potřebných informací.
Objednávka trička s vlastním potiskem je závazná v okamžiku odsouhlasení ceny a potisku.
Tyto obchodní podmínky se řídí zákony ČR.

Dodání zboží, způsob platby
Dodací lhůta objednaného zboží je zpravidla 3dny, týden, 14 dní až 3 týdny po odeslání Vaší objednávky. Umíme zařídit vyjimečně i dodání do druhého dne, pokud textil Vámi zvolený budeme mít ihned k dispozici v tiskárně. Záleží i na zvoleném tipu textilu, protože některé výrobky nejsou ihned skladem, ale jsou k dodání za týden či deset dní k nám do tiskárny. Doba dodání je také závislá na tom, kdy si od spediční služby balíček převezmete. Běžně je to tak, že jeden pracovní den to od nás odchází a druhý den je to u Vás. U zakázek s osobním vyzvednutím je termín i do druhého dne, pokud je triko ihned skladem u nás v tiskárně (držíme jen černá a bílá trika, klasického střihu)
V případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší, či nebude v dohledné době možné vyřídit objednávku celou, budeme Vás o tom informovat a na základě naší dohody tuto objednávku vyřídíme či zrušíme. Zaslání zboží do ostatních zemí bude řešeno individuálně a prodávající si v těchto případech vyhrazuje právo požadovat úhradu zboží i poštovného předem.

Záruka a reklamace
Na veškeré námi nabízené zboží je poskytována záruka v zákonné lhůtě, pokud není uvedeno jinak.
Případné reklamace budeme vyřizovat co možná nejrychleji.
Reklamované zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši fakturační adresu a to včetně kopie dokladu o zaplacení, uvedení důvodu reklamace a Vašeho návrhu na její vyřízení (tj. zda-li si v případě uznání důvodů reklamace budete přát zaslat zboží nové či vrátit peníze).
Bude-li Vaše reklamace vyhodnocena jako neoprávněná, zboží Vám bude vráceno zpět na Vaši adresu.
Bude-li Vaše reklamace uznána, obratem Vám zašleme zboží nové nebo vrátíme kupní cenu.
Pokud nám neuvedete Váš návrh na vyřízení reklamace v případě jejího uznání a bude možné zaslat zboží nové, upřednostníme tuto variantu.
V případě, že nebude možné reklamované zboží v dohledné době vyměnit (např. že toto zboží není dlouhodobě skladem či se již nevyrábí), budeme Vás kontaktovat pro dojednání způsobu vrácení peněz.
Náklady spojené s neoprávněnou reklamací, nese zákazník.
Náklady na poštovné, je-li reklamace uznána, nese prodávající.

Nevyzvednutí dobírky
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a následně si nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300 – 500,- Kč plus výše objednávky. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Z tohoto důvodu posíláme email, kde nám objednávku zákazník musí odsouhlasit a nebo stornovat.

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje nejsou poskytnuty třetím stranám s vyjimkou přepravních společností Zásilkovna a Toptrans.